8 Ocak 2010 Cuma

MISIR GEVREKLİ KURABİYE

Yediğinizde ağızınızda çıtırdayan bir kurabiye yemek isterseniz hemen bu kurabiyeden yapın lütfen :)
MALZEME:
3 adet yumurta (birinin sarısı üzeri için)
1 çay.bar.sıvıyağ
1 çay.bar. yoğurt
1 çay bar. şeker
25o gr.margarin (yumuşak)
1 su.bar bardağı mısır gevreği
5-5,5 su.bar.un
1 paket kabartma tozu
1 paket vanilya
kuru üzüm
ceviz
YAPILIŞI:
Margarin,sıvıyağ,yoğurt karıştırılır,elle birbirine yedirilir...Elenmiş una kabartma tozu,vanilya koyulup yağlı karışıma koyulup yoğrulur...Mısır gevreği,üzüm ve ceviz koyulur istenilen şekil verilir,tepsiye dizilir üzerine yumurta sarısı sürülüp önceden ısıtılmış fırında kızarana dek pişirilir...Uzun süre bayatlamayan çıtır çıtır bir kurabiye hazır,hadi çaya misafir çağırın :)

9 yorum:

Pembe Tatlar dedi ki...

Hımm hım hımda hımm:)))

Nefis canım ya ellerine sağlık..

Mutlu hafta sonları:)

Unknown dedi ki...

Canım benim ellerine sağlık harika
olmuş kıyır kıyır öpüyorum...

Küçük Sofra dedi ki...

Ellerine sağlık canım..

Seni izlemeye aldım, bana da beklerim ;)

Adsız dedi ki...

slm canım nasılsın...kurabiyeler çok güzel daha önce bir arkadaşımda yemiştim tadıda nefistir ellerine sağlık canım afiyet olsun sizlere ben necla missgibi ve yuncafe nin sahibi..canım senden bir ricam olucak..blogculardaki bitmek bilmeyen sorunlar yüzünden blogspota geçmeye karar verdim..tariflerimi taşıdım ama arkadaşlarımı ve kategori kısmını çözemedim bana yardım edermisin...yeni adresim www.misgibitatlar.blogspot.com sevgiler

KİZHATCE dedi ki...

merhaba neclacığım,aramıza hoşgeldin :)sayfana giremedim,sana buradan yardımcı olmaya çalışayım,burada katekoriler etiketler olarak geçiyor,yeni kayıt bölümüne girip tarifi yazınca sağ alt köşede etiketler yazıyor oraya pasta kurabiye yazıyorsun,arkadaş ekleme bölümüne özelleştir bölümüne girip sağdaki gadgetlerden birini seçip arkadaş isimlerini yazıyor ekle kaydet diyorsun,ekleyeceğin her şeyde gadgetleri kullanıyorsun,istersen gadgetleri aşağı yukarı taşıyabiliyorsun umarım yardımcı olabilmişimdir,eğer yeterli olmadıysam seni başka arkadaşıma yönlendiririm,tekrar aramıza hoşgeldin,öpüyorum neclacığım

Unknown dedi ki...

ELLERİNE SAĞLIK ARKADAŞIM. ÇITIR ÇITIR NEFİS OLMUŞTUR EMİNİM EMEĞİNE SAĞLIK..

Şengülce dedi ki...

CANIM ÖDÜLÜN VAR SAYFAMA GELİRMİSİN.

necla dedi ki...

canım çok saol..cevabını yeni okudum ama hallettim..serap yardımcı oldu biraz..düşündüğün için çok saol canım..bende beklerim...görüşürüz

Adsız dedi ki...

hatice hanım bu tarifte şeker yokmu