27 Aralık 2011 Salı

KREMA DOLGULU ELMALI KEK

Tarifi sevgili Yeşim'den,yapması benden bu enfes kek ''Çay,Kahve,Bahane'' Etkinliğine gidiyor:)



MALZEME:

2 adet yumurta

1 su.bar şeker

1/2 su.bar süt veya yoğurt (süt kullandım)

1/2 su.bar sıvıyağ

1/2 paket kabartma tozu

1 paket vanilya

----------------------

7 adet küçük sert elma

----------------------
KREMA:

2 su.bar süt

2 yem.kaş un

1 çay.bar şeker

1 adet yumurta

1 paket vanilya

YAPILIŞI:

Elmaların içini oyup,kabukları soyulur..Kek hamuru hazırlanır,elmalar yağlanmış kelepçeli kalıba koyulup kenarlarına kek hamuru dökülür...Kek önceden ısıtılmış fırında pişirilir...Krema pişirilir kek kalıbından çıkarılır ve servis tabağına alınır...Elmaların içine krema doldurulur,glazür ve tarçınla süslenir (tarçını unuttum :) kalan krema nutella koyup karıştırılır ve kek süslenir (bunu ben uydurdum,kreması çok hafif ve güzeldi ziyan olmasın dedim :) paylaşımın için tşkler Yeşim ciğim :)

7 yorum:

anneminkizıyim dedi ki...

Merhabalar Haticecigim eline saglik, harika olmus kekin, beni bu güzel etkinlikde hic yanliz birakmadin sagolasin, gene beklerim, sevgiler....

Unknown dedi ki...

Balımmmm enfes görünüyor offf hemde elmalı dayanamam ellerine sağlık.Bu arada işlem tamam:)))Kocaman kocaman
öpüyorum.

dogada.blogspot.ru dedi ki...

nefis elma çok yakışıyor keklere görüntüsüde çok güzel ellerine sağlık canım hayırlı seneler diyorum sevgiler

mutfaktaki acemi dedi ki...

bu görüntü, gecenin 23 ünde "acaba mutfağa girsem mi diye düşündürdü. süper süper süper. ellerinize sağlık.

pastabahçem dedi ki...

mutlaka denemeliyim bu nasıl güzel bir görüntü ellerinize sağlık

yeşim dedi ki...

ellerine sağlık haticecim beğenmene sevindim.şifalar olsun.hayırlı akşamlar diliyorum.öptümm.

BAL ANNE dedi ki...

elmayla yapılan bütün keklere bayılıyorumm ellerinize sağlık