8 Ocak 2012 Pazar

PİLELİ TATLI



Pileli börek yaptım,birde tatlısını yapayım dedim :)sonuç kıtır kıtır tatlılarım oldu,bizde çıtır çıtır yedik tarifinide , :) ''Porselen Demlik Çay Saati Etkinliği '' ne veee''Çay,Kahve, Bahane Etkinliğine '' gönderdim ......
Resimler gece olduğu için net çıkmadı ama tepsiyi gündüz çektim :) :)


YAPILIŞI:



Ölçü vermiyorum ben bir paket yufka kullandim...İlk yufkayı serdim arasına fındık ve ceviz koydum üzerine bir yufka daha serdim,yufkaları pile pile katlayarak tepsiye yerleştirdim...Üzerine eritilmiş tereyağ koyup boyuna kestim...Önceden ısıtılmış fırında pişirdim...Şerbeti pişirilir,eğer tatlıyı kıtır seviyorsanız soğuk şerbet pişip soğuyan tatlıya dökülür...Biraz yumuşak seviyorsanız tatlı ve şerbet ılık olsun,deneyenlere afiyet olsun....





16 yorum:

Unknown dedi ki...

çok güzel görünüyor gerçekten eline sağlık

Limon çiçekleri dedi ki...

Kızhatçe!Valla deniycem bu tatlıyı..En kısa zamanda.Ellerine sağlık.

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Ben bu tatlıyı yemelere doyamam:))

Ellerine sağlık ablacım.

Unknown dedi ki...

Balımmmmm günaydınnnnnn ellerine sağlık tam benim gibi tatlı canavarla
rı için ideal bir lezzet:)))Kocaman öpüyorum.

reyhane dedi ki...

Slm,bu normal yufka mı baklava yufkası mı ben de yapmak istiyorum da, elinize sağlık..

ANALI KIZLI HER TELDEN dedi ki...

çok güzel olmuş ellerinize sağlık muhakkak deneyeceğim

YEMEK SEVDAM (ELİF) dedi ki...

Çok güzel, çok farklı olmuş. Ellerine sağlık canım. Sevgilerimle...
(Yemek Sevdam)

reyhan kokulu mutfağım dedi ki...

tatlı sever biri olarak harika görünüyor ellerine sağlık...

yeşim dedi ki...

enfes görünüyor canım ellerine sağlık.öpüyorum.

Marifetane hobi dedi ki...

Sizlerede afiyet olsun canım benim tatlı nefis görünüyor..ellerine sağlık.

zeymurancafe dedi ki...

ELLERINE SAĞLIK CANIM TATLI HARIKA GORUNUYOR

gulayce dedi ki...

ÇITIR ÇITIR PEK GÜZEL GÖRÜNÜYOR ELLERİNE SAĞLIK TARİFİNİZ YAYINDA SEVGİLİ ARKADAŞIM DİĞER GÜZEL TARİFLERİNİZİ BEKLİYORUM SEVGİLER

Unknown dedi ki...

ÖZELLLLLLL....
Balım kusura bakma yoğunluktan anca fırsat buldıum.Şimdi gelelim Bumerang
işlemlerine sana giriş yapacağın linki veriyorum...
http://bumerang.hurriyet.com.tr/
Bu linkten giriş yapıp Yazarkafem bölümünü seçip yeni tarif ekleden bloğuna eklediğin her tarifi burayada ekle...
Sana dönem dönem cep telefonun ve malinden teklif yollayacaklar o zaman bana haber verirsin hallederim.Kocaman öptüm...

Adsız dedi ki...

selam arkadasim ellerine saglik cok güzel görünüyor tatli
sevgiler
ugurbocegi1

Birsel ve İrem dedi ki...

Harika görünüyor, canım çekti:)) Ellerine sağlık.
Sevgiler.

yemek tarifleri dedi ki...

Çok güzel görünüyorlar. Tercihim her zaman oklavadan çekme veya bülbül yuvası ama bu da çok güzel görünüyor misafirim olmazsa yarın deneyeceğim bende. Ellerinize sağlık. :)